❤ My Kpop World ❤
Hot Chocolate Love : Part 3
Tuesday 7 February 2012 | 02:17 | 0 comments
Pada waktu rehat di dalam kelas


Kringggg!!!! loceng telah berbunyi menandakan sudah waktu rehat."Hyunsil,
Ha Ra" Na Ra memanggil dua orang kawan baiknya itu.Hyun Sil dan Ha Ra terus memusing ke belakang apabila di panggil. "Ye sayang, nak apa?" Tanya Hyun Sil kepada Na Ra."Hmm...balik sekolah nanty kte pergi cafe macam semalam nak x?" Tanya Na Ra sambil membuat muka cute. Taemin hanya memasang telinga nya, mendengar perbualan tiga orang gadis itu."Mestilah boleh. Tapi kali siapa yg nak belanja. Semalam aku dah belanja korangkan."Jawab Ha Ra lalu menyakan soalan kepada Hyun Sil dan Na Ra. Dengan cepatnya Hyun Sil dan Na Ra terus main gunting, batu, kertas bagi menentukan siapa yg akn belanja minum.Taemin hanya tersenyum melihat gelagat gadis-gadis tersebut. "Yeah, aku menang. Hari nie Hyun Sil belanja. Hahaha" Kata Na Ra selepas menang berlawan dengan Hyun Sil, sementara Hyun Sil pula sudah ingin menangis melihat dompetnya yg cukup-cukup nak belanja kawan-kawan dan tidak mempunyai duit lagi untuk membeli aiskrim kegemarannya."Alah cukup-cukup nak belanja dye org je. Aiskrim aku!!!" Jerit Hyun Sil di dalam hatinya. Dia mula membuat mulut itik.


"Hmm...boleh saya join awak semua g cafe hari nie. Pasal duit x pe. Hari nie
saya yg belanja. Lagi pun saya ada bawa banyak duit lebih hari nie." Sampuk Taemin yg membuatkan muka Hyun Sil menjadi ceria semula. Hyun Sil mula terangguk-angguk seorang diri sambil memandang ke arah Taemin."Mestilah boleh. Lagipun awak nak belanja kte org" Balas Ha Ra kepada Taemin yg pelik melihat Hyun Sil yg berkelakuan pelik. "Selamat duit aku, boleh beli aiskrim kegemaran aku tu. Terima kasih banyak-bayank Taemin. Kalau ko x meyampuk tadie, terbanglah duit aku." Bisik hati Hyun Sil lalu terus memandang Taemin sambil tersenyum. "Na Ra tengok Hyun Sil tu. Hahaha"Bisik Ha Ra kepada NaRa sambil ketawa."Hahaha. Taemin macam pelik je ngan reaksi si Hyun Sil tu tengok muka Taemin, macam org pelik kan. Hahaha"Bisik Na Ra pula. Mereka ketawa melihat reaksi muka Taemin dan Hyun Sil. "Hmm...kenapa dengan dye tu?" Tanya Taemin kebingungan dengan reaksi Hyun Sil kepada NaRa. "Dye tengah gembira sangat yg awak nak belanja.Kalau awak x join kte orang tadi dye yang kena belanja." Balas Na Ra kepada Taemin yg kebingungan."Owh.Hahaha"Balas Taemin sambil ketawa melihat gelagat HyunSil.

"Huh" dengis TOP yang memerhatikan dye orang daripada tadi.

To Be Continued...

Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there! You have stepped onto My Kpop World. My name Ika. I'm the writer for this cute kpop lover blog! Do follow, thanks.
I'm a Malaysian girl!!
And I Love Kpop Vey Musch
Facebook | Twitter



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Kerolnua