❤ My Kpop World ❤
Hot Chocolate Love : Part 4
Tuesday 7 February 2012 | 06:11 | 0 comments
Di Cafe...


"Hmm...jap saya pergi pesan."Kata Taemin sebaik sahaja duduk di sebuah 
meja di cafe tersebut. "Taemin saya nak air cappuccino n Hyun Sil air Mocha tau." Jerit Ha Ra memberitahu Taemin air yg ingin mereka pesan. "OK,I get it." Balas Taemin lalu terus menuju ke kaunter dengan laju."Tae...min" Tidak sempat Na Ra memberitahu Taemin, Taemin sudah sampai di kaunter. "Dye tau ke apa yg aku nak pesan?" Tanya Na Ra kepada Ha Ra dan Hyun Sil. "Entah, mana aku tau. Aku p0wn tadi dye x tanya tapi Ha Ra yg jerit kat dye. Aku p0wn lupa nak bagitahu Taemin apa yg ko nak." Kata Hyun Sil kepada NaRa. "Tolong bagi 1 Cappuccino, 1 Mocha and 3 Hot Chocolate Drink." Pesan Taemin kepada cashier yg mengambil pesanan di kaunter."Sila tunggu sebentar ye encik" Kata cashier tersebut. "Harap dye tau apa yang aku nak." Kata Na Ra dalam hati lalu terus membuka lagu INFINITE - Can U Smile Broadcast Version dari MP3 nya.


Selepas beberapa minit...
"Ini dye air yang encik pesan sebentar tadi." Kata cashier tersebut lalu
lalu memberikan air-air tersebut kepada Taemin. "Ok, nie duitnya." Kata Taemin sambil memberikan duit kepada chashier tersebut dan terus pergi ke tempat duduk mereka tadi."Cappuccino untuk Ha Ra, Mocha untuk Hyun Sil and 2 Hot Chocolate Drink untuk Na Ra dan Hot Chocolate Drink yg terakhir nie untuk saya. Yum..Yum." Kata Taemin sebaik sahaja tiba di meja mereka duduk. "Eh? Macam mana awak tau yg saya suke hot chocolate drink nie? Saya ingatkan awak x tau." Tanya Na Ra yg sedang pelik kepada Taemin yang sedang asyik minum air chocolate nya. "Semua orang akan tau kalau awak buat aksi macam semalam tu. Orang belom letak atas meja dye dah capai, orang mintak x kasik padahal ada 2, bila dapat balik air yg kte ambik dari dye terus jadi gembira. Macam budak kecik tau x?" Terang Taemin panjang lebar kepada Na Ra. Ha Ra dan Hyun Sil cuba menahan gelak dengan senyum. "Eh? yeke? Hehehe." Balas Na Ra lalu terus mencapai air chocolate yang ada di depan matanya. Hyun Sil dan Ha Ra dah x tahan gelak, lalu mereka tersembur air di dalam mulut nya dan tersembur di muka Na Ra dan Taemin. "Oi, korang nie p0wn kalau nak gelakkan orang p0wn jaganlah sampai tersembur air kat dalam mulut tu kena muka orang lain." Marah Taemin kepada Ha Ra dan HyunSil manakala Na Ra pula mencari tisu untuk mengelap muka nya dan Taemin. "Hahaha, maaf. Kita orang x sengajalah." Maaf Ha Ra sambil ketawa."Ah. Nah Taemin lap muka awak." Kata Na Ra kepada Taemin lalu terus mengelap muka nya."Owh ya, awak suke Hot Chocolate drink juga ke?" Tanya Na Ra kepada Taemin yg sedang mengelap muka nya. "Yup" Balas Taemin spontan lalu terus meminum air kegemaran nya.


Sementara di meja belakang mereka...
"Youngmin!!! nape minum air aku?" Jerit Kwangmin kepada abang kembarnya
yang tidak sengaja terminum air nya."Eh, tu air ko eh?" Tanya Youngmin kepada adik kembarnya yang sedang mencebek. Kwangmin mengangukkan kepalanya."Hehehe, sorry. Nah ambik air aku. Aku belom minum lagi tu." Kata Youngmin lalu memberika airnya kepada Kwangmin. "Memanglah ko belom minum sebab ko minum air aku." Kata Kwangmin perlahan. "Ah? apa Kwangmin?" Tanya Youngmin yg terdengar adeknya bercakap sesuatu. "Ah, x de apa-apa." Balas Kwangmin lalu terus minum air nya."Hmm" Kata GD sambil mengelengkan kepala nya. "Eh, korang tu bukan budak baru tu ke? Asal dye rapat sangat ngan Na Ra erk?" Tanya GD apabila terpandang meja di depan mereka. Kwangmin dan Youngmin menyepak kaki GD ngan serentak. "Woi, sakitlah. Dah lah sepak serentak. Double lah rasa sakit nie." Jerit GD kepada si kembar dua orang tu. "Hye diam lah. Tu...tu..." Balas Youngmin sambil menunjuk ke arah TOP yang sedak menggenggam tangan nya kerana marah."Oppss, sorry aku lupa." Kata GD sambil menepuk dahi nya selepas memandang ke arah TOP. TOP terus memerhatikan Na Ra dan Taemin. "Eh, NaRa comotlah." Kata Taemin lalu menyapu mulut Na Ra dengan tangan nya. "Oh, Oh" Kata si kembar serentak lalu mereka terus memandang ke arah TOP. "Dah lah aku balik dulu." Balas TOP sambil berdiri dan terus keluar dari cafe. "Aku ikut kau" Jerit GD  lalu terus mencapai beg sekolahnya. Kemudian mereka di ikuti dangan Kwangmin dan Youngmin.

"Siaplah kau nanti. Tunggulah." bisik hati TOP dan muka nye merah padam


TO BE CONTINUED...

Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there! You have stepped onto My Kpop World. My name Ika. I'm the writer for this cute kpop lover blog! Do follow, thanks.
I'm a Malaysian girl!!
And I Love Kpop Vey Musch
Facebook | Twitter



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Kerolnua