❤ My Kpop World ❤
Hot Chocolate Love : Part 5
Wednesday 8 February 2012 | 01:39 | 0 comments
Selepas beberapa minggu


Selepas beberapa minggu bersekolah di situ Taemin mula mempunyai
perasaan terhadap Na Ra yang sangat baik terhadapnya. Taemin ingin meluahkan perasaannya kepada Na Ra pada hari tersebut. "Na Ra, nanti kita jumpa kat cafe boleh?" Tanya Taemin kepada Na Ra yang sedang asyik membaca buku sambil mendengar lagu dari MP3 nya. "Hmm, boleh jugak nanti saya ajak Hyun Sil dan Ha Ra." Balas Na Ra lalu memandang bukunya balik semula. "Eh, kali nie boleh x kalau kita berdua je. Saya ada sesuatu nak bagitahu awak. Nanti saya pesan Hot Chocolate Drink istimewa untuk kita." Kata Taemin lagi. "Yang special nya ialah saya yang buat air tu sendiri." Bisik hati Taemin sambil melihat muka Na Ra yang sedang membaca buku. "Hmm, ok. Nak jumpa pukul brape?" Tanya Na Ra kepada Taemin yang termenung memandangnya. "Ah, pukul 4.00 petang nie boleh?" Balas Taemin selepas sedar dari lamunannya. "OK. Jumpa nanti." Kata Na Ra lalu terus bangun pergi ke kantin untuk mendapatkan Hyun Sil dan Ha Ra



Kat Cafe (4.05 petang)...
"Hai Taemin. Lama tunggu?" Sapa Na Ra apabila sampai di cafe tersebut.
"Tak de lah lama sangat. Baru 1 jam saya tunggu awak." Balas Taemin dengan senyuman yang menandakan sesuatu. "Hah, 1 jam biar betul. Lama nya. Jam aku salah ke?" Kata Na Ra pelik sambil melihat jam nya yang menunjukkan sekarang baru hanya 4.05 petang. "Hahaha. Tak de lah, baru 5 minit terlambat. Saya saje je nak kena kan awak. Hehehe." Kata Taemin sambil ketawa. Na Ra sudah memuncungkan mulutnya."Ok saya pergi pesan kejap tau." Kata Taemin lalu terus pergi ke kaunter. Na Ra hanya mengangukkan kepalanya dan macam biasa megeluarkan MP3 nya dan kali nie dye memasang lagu Eletroboyz - Ma Boy 2 kali ini dye juga mengeluarkan buku untuk dibaca.


Di Kaunter...
"Boleh saya ke belakang sekejap?" Tanya Taemin kepada cashier di kaunter
tersebut."Eh, owh saya ingat puan dah bagitahu saya yang cik muda akan gunakan dapur sekejap." Kata cashier tersebut."Shh!!! Brape kali saya nak ckp jgn panggil saya cik muda. Nanti kawan saya semua tau." Kata Taemin kepada  cashier tersebut."Owh, saya lupa. Maaf encik." Balas cashier tersebut sambil memnundukkan kepalanya."Saya pergi ke belakang kejap tau." Kata Taemin lalu terus pergi ke belakang. Cashier tersebut meanggukkan kepalanya dan membukakan pintu untuk Taemin masuk ke dapur. Na Ra yang tidak tau apa-apa berkata di dalam hatinya "Mana Taemin nie? lamanye die pergi pesan minuman nie."


Selepas beberapa minit...
"Sorry lambat,ramai orang lah tadi." Kata Taemin lalu terus duduk berhadapan
dengan Na Ra. "Owh, nah air awak. Sorry saya buat awak mengecap-ngecap tengok air kegemaran kte berdua nie." Kata Taemin sambil memberikan secawan air hot chocolate yg bercorak LOVE di atas permukaan air tersebut."Thanks You. awak cakap air nie specialkan." Tanya Na Ra kepada Taemin sambil menutup buku dan MP3 nya. "Yup. Dia special sebab saya yg buat sendiri tadi." Kata Taemin terlupa dan bila dye sedar yang dye terlepas ckp dye terus menepuk dahinya dan berkata "Opps. Bocor rahsia." Na Ra yang pelik menanyakan perkara yg sebenar, "Macam mana awak boleh buat air nie sendiri kt cafe nie?" "Hmm, sebenarnya kedai nie omma saya punya. Dulu masa saya umur 4 tahun saya ikut appa saya pergi Jepun sekarang baru balik Korea balik." Terang Taemin kepada Na Ra."Owh."Balas Na Ra lalu terus minum air chocolatenya."AH! apa bendi nie?"Jerit Na Ra apabila mendapati yg ada sesuatu yang keras melanggar giginya. Taemin hanya mendiamkan diri dan masih belum minum air kesukaan nya itu. Na Ra pun mengeluarkan benda itu daripada cawannya menggunakan sudu."Eh? Cincinlah. Napa ada cincin dalam air saya pulak?" Kata Na Ra sambil membelek-belek cincin tersebut. "Hmm... Taemin ❤ Na Ra ?" Kata Na Ra pelik sambil memandang ke arah Taemin. "Eh tu kan Taemin ngan Na Ra. Apa yg Taemin ambik dari Na Ra? Kenapa Na Ra macam terpinga-pinga. Eh asal Taemin mulutut pulak nie? Eh benda yg Taemin pegang tu cincin lah!" Kata GD yang kebetulan lalu di situ yang asalnya ingin menuju ke Cyber Cafe berdekatan dengan Cafe tersebut untuk berjumpa dengan gengnya. GD p0wn terus berlari selepas melihat apa yang berlaku.

TO BE CONTINUED...

Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there! You have stepped onto My Kpop World. My name Ika. I'm the writer for this cute kpop lover blog! Do follow, thanks.
I'm a Malaysian girl!!
And I Love Kpop Vey Musch
Facebook | Twitter



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Kerolnua