❤ My Kpop World ❤
Hot Chocolate Love : Part 6
Wednesday 8 February 2012 | 05:36 | 0 comments
Di Cyber Cafe berdekatan dengan Cafe tersebut.


"Habislah. Taemin tengah melamar Na Ra lah." Kata GD tercungap-cungap."Eh
biar betul!" Kata Youngmin terkejut. "TOP mana?" tanya GD kepada si kembar apabila melihat TOP sudah hilang dari tempat duduknya. "Aish! asal lah kte asyik lupa pasal dye ngan Na Ra. Aigoo, dye dah lari cepat kejar dye. Nanti tah apa jadi kat Taemin." Kata Kwangmin lalu terus berlari keluar dari Cyber Cafe tersebut. "Aduh, silap aku lagi. Ah! Kena lari lagi." Rungut GD lalu terus berlari keluar dari Cyber Cafe tersebut dan di ikuti dengan Youngmin.


Kembali ke keadaan di Cafe...
"Na Ra sudikah awak menjadi Girlfriend saya?" Tanya Taemin sambil melutut
dan menghalakan cincin tersebut ke arah Na Ra. Na Ra yang sedang terkejut mendiamkan diri nya. "Engkau memang nak kena ngan aku kan." 'Gedebust' Kata TOP dan terus menumbuk muka Taemin. Na Ra yang terkejut terus bangan dari kerusi dan menjerit "TOPPP!!!".Taemin  yang sudah terbaring di lantai cuba untuk berdiri. Semua orang di dalm cafe tersebut menjadi huru-hara. Pekerja-pekerja di cafe itu semua tercengang dan tidak tahu ingin buat apa. TOP menarik Taemin dan berkata "Kau tahu yang aku nak kan si Na Ra nie dari dulu lagi kan. Kenapa kau nak melamar dye pulak?" lalu terus menumbuk Taemin sekali lagi."TOP jangan...TOP jangan...TOP!!!" Jerit Na Ra sebaik sahaja TOP menarik dan menumbuk Taemin. Kepala Taemin terhantuk di penjuru meja dengan kuat sekali. Na Ra terus membangkukan Taemin. "Taemin awak ok ke?" Tanya Na Ra sambil menangis. Dia melihat tangan nya apabila rasa macam berair. "Ah! Darah!" Jerit Na Ra. "TOP apa ko dah buat!" Jerit Kwangmin yang membuatkan TOP tersedar dari angin gilanya."Ah! Taemin..." Kata TOP sambil melihat ke arah Taemin. Seorang pelayan terus berlari ke arah Taemin apabila melihat darah yang banyak keluar dari kepala Taemin. "Cepat telefon ambulance Cik Muda dah kehilangan banyak darah nie." Jerit pelayan tersebut kepada pekerja -pekerja yang lain. "TOP nape ko buat macam nie? Kan aku dah cakap aku x nak dengan kau. Kau x faham ke apa yang aku cakap.Kenapa mesti ko nak belasah Taemin. Dye x bersalah p0wn." Jerit Na Ra kepada TOP yang berdiri tegak meyesalli perbuatan nya."Na Ra apa jawapan awak?" Tanya Taemin kepada Na Ra dengan nada yang perlahan dan terputus-putus. "Saya nak." Balas Na Ra sebaik sahaja mendengar pertanyaan Taemin. Selepas mendengar ayat Na Ra, Taemin p0wn pengsan."Cepatlah tepon ambulance. Taemin bangunlah." Jerit Na Ra apabila melihat Taemin pengsan.

TO BE CONTINUED...

Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there! You have stepped onto My Kpop World. My name Ika. I'm the writer for this cute kpop lover blog! Do follow, thanks.
I'm a Malaysian girl!!
And I Love Kpop Vey Musch
Facebook | Twitter



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Kerolnua