❤ My Kpop World ❤
Hot Chocolate Love : Part 7 @ Final
Friday 10 February 2012 | 00:38 | 1 comments
Di Hospital...

Na Ra menangis tidak henti2 di hospital. Selepas beberapa minit ibu bapa
Taemin p0wn sampai. Omma Taemin terus berlari ke arah Na Ra dan menyakan keadan Taemin. "Taemin masih didalam bilik rawatan auntie." Kata Na Ra sambil menangis. TOP yang kesal akan perbuatannya duduk diam takut dimarahi oleh parents Taemin. TOP memberanikan diri untuk meminta maaf kepada parents Taemin. Dye berjalan ke arah mereka dan berkata "Maaf kan saya. Saya yang buat Taemin jadi macam nie. Saya sangat menyesal atas perbuatan saya." "Kami maafkan awak. Tapi biarlah anak saya orang terakhir yang awak buat macam nie. Saya x nak awak meyakiti orang laen lagi." Kata ayah Taemin yang cuba memujuk ibu Taemin , Na Ra dan juga TOP yang sedang menangis teresak-esak. Tidak lama kemudian doktor pun keluar dari bilik rawatan. "Doktor macam mana dengan anak kami." Kata ibu Taemin sebaik sahaja doktor itu keluar dari bilik rawatan. "Nampaknya sakit yang dihadapi nya semakin parah. Encik dan Puan Lee, sila masuk kebilik saya sebentar. Awak berdua boleh masuk ke bilik Taemin tapi jangan bagunkan dye. Biarkan dye bangun dengan sendirinya. Tuan , Puan mari." Kata doktor tersebut lalu terus menuju ke biliknya.Parents Taemin pun megikut doktor tersebut ke biliknya. "Na Ra awak masuk bilik Taemin tu dulu ya. Saya nak pergi tandas g basuh muka." Kata TOP yang matanya merah kerana menangis. Na Ra hanya menganggukkan kepala nya lalu terus masuk ke dalam bilik Taemin.

Suasana di bilik doktor...
"Tuan, Puan sebenarnya Taemin dah menghidap penyakit nie dari 2 tahun
lepas. Dye tidak ingin memberitahu kamu berdua kerana tidak ingin kamu berdua bersedih. Jadi kami p0wn rahsiakan dari tuan dan puan. Sekarang penyakitnya semakin teruk apabila kepalanya terhantuk di penjuru meja tadi.Sekarang dye hanya ada masa 3 bulan untuk hidup" Terang doktor itu kepada ibu bapa Taemin. Ibu Taemin terus menangis dan ayah nya cuba untuk memujuk ibu Taemin. "Hah! Andwae!" Kata TOP yang terdengar perbualan tersebut lalu terus lari ke tandas. "AAAAAAAA." Jerit TOP sambil menumbuk dinding di dalam tandas. "Kalau aku x tumbuk dye mesti dye akan hidup lebih lama lagi. Nie semua salah aku. Aku kena mintak maaf kat Taemin." Katanya lagi lalu terus lari ke bilik Taemin.

Di dalam bilik Taemin...
Na Ra yang tidak tahu apa-apa hanya mendiamkan diri menunggu Taemin
myedarkan dirinya. "Taemin." Kata Na Ra apabila mendapati Taemin sudah sedar. "Na Ra." Panggil Taemin yang lemah. "Ye saya Na Ra." jawab Na Ra sambil memegang tangan Taemin. "Saya nak bagitahu awak nie.Awak jangan menangis tau. Tolong jadi tabah untuk saya." Kata taemin lagi. "Baiklah. Saya akan lakukan apa saja untuk awak." Balas Na Ra sambil menangis."Sebenarnya saya sakit tapi boleh dirawat jika kepala saya tak terhantuk dengan kuat tadi. Awak jangan marah kt TOP sebab nie pulak. Kini saya hanya ada 3 bulan untuk hidup. Saya tahu doktor dah bagitahu parents saya sekarang." Air mata Na Ra terus membajiri pipinya apabila mendengar kata-kata Taemin. Taemin mengelap air mata Na Ra dan berkata lagi "Boleh awak jadi girlfriend saya buat 5 bulan nie. Sampai saya mati." Air mata Na Ra semakin menderas. "Jangan menangislah." Kata Taemin sambil megelap air mata Na Ra lagi dan Taemin p0wn menangis melihat Na Ra menangis. "Saya akan jadi girlfriend awak untuk selama-lamanya." Kata Na Ra lalu memeluk Taemin sambil menangis. "Taemin maafkan aku. Aku yang bersalah." Kata TOP lalu memegang tangan Taemin. " Na Ra boleh saya nak bercakap dengan TOP berdua aje?" Taemin meminta izin daripada Na Ra. "Baiklah." Kata Na Ra lalu megelap air matanya dan keluar dari bilik tersebut. "TOP aku nak mintak tolong kau jagakan Na Ra masa aku dah x de nanti. Kau boleh tolong aku kan. Lagi punkan ko suke dye." Kata Taemin kepada TOP yang sedang menangis. "Aku janji kat kau yang aku akan jaga Na Ra dengan baik untuk kau." Kata TOP lagi. Taemin hanya senyum. Tidak lama selepas itu ibu bapa Taemin masuk ke dalam biliknya. Na Ra juga masuk ke dalam bilik itu sebaik sahaja ibu bapa Taemin masuk."Kamu berdua dah boleh balek. Lagi pun dah lewat nie. Na Ra pun dah lemuruh darah kan. Balik bersihkan diri besok dtg lagi. sekarang masa untuk family dye pulak." Kata Appa Taemin dengan senyuman. Selepas dari hari itu Na Ra selalu dtg melawat Taemin selepas balik ke sekolah bersama Hyun Sil , Ha Ra , TOP , GD , Youngmin dan Kwangmin.

Hari Last bersama Taemin...
Hari nie, Na Ra membuat HOT CHOCOLATE untuk diberikan untuk Taemin.
Sebaik sahaja air itu siap dye terus pergi ke hospital untuk berjumpa dengan Taemin. Semasa Na Ra dalam perjalanan dye berasa tidak sedap hati. Tiba di hospital Na Ra terus pergi ke bilik Taemin. "Taemin, saya bawa hot chocolate. jom minum sama-sama." Kata Na Ra lalu mengeluarkan air tersebut dari beg nya. "Na Ra kalau saya dah mati nanti awak jangan lupakan saya tau." Kata Taemin kepada Na Ra. Na Ra sangat terkejut dengan kata-kata Taemin. "Saya memang x kan lupakan awak. You're my HOT CHOCOLATE LOVE." Kata Na Ra sambil ingin menangis. "Ok lah jom minum." Balas Taemin meredakan keadaan. Mereka pun minum air tersebut hingga ke titisan yang terakhir. Sebaik sahaja Na Ra mengemas cawan-cawan tersebut Taemin menjerit kesakitan. Na Ra terus berlari berjumpa dengan doktor. Selepas mendapatkan doktor Na Ra menelefon ibu bapa Taemin. Sebaik sahaja ibu bapa Taemin datang doktor memberitahu yang Taemin sudah ingin mehembuskan nafas terakhirnya. "Na Ra jangan lupakan saya tau. Omma , Appa jangan bersedih kalau saya dah x de nanti anggaplah Na Ra sebagai anak omma dan appa sendiri." itulah kata-kata terakhir Taemin sebelum dye menghembuskan nafas terakhirnya didepan Na Ra dan parents nya. Na Ra terus menangis selepas melihat Taemin pergi meninggalkanya buat selama-lamanya.

1 Tahun Kemudian...
"Wah, bestnye dah lama x gi cafe nie." Kata Ha Ra sembil melihat sekitar cafe 
tersebut. "Na Ra kenapa diam je nie." Tanya Hyun Sil kepada Na Ra. "Hmm. Aku teringat kt Taemin lah. Kan kt sini dan di meja nie kte kenal ngan dye. Aku rindu lah kat dye." Kata Na Ra sambil mengalirkan air matanya. "Alah, jangan di ingat orang yg sudah pergi. Dah lah ko nak hot chocolate kan. Jom Ha Ra, biarkan dye sorang-sorang." Kata Hyun Sil lalu terus pergi ke kaunter bersama Ha Ra. Na Ra mengeluarkan MP3 nya dan mendengar lagu Onew SHINee - The Named I Love sambil mengenang kembali kenangannya bersama Taemin. "Taemin, as i promised to you. I will never forget our HOT CHOCOLATE LOVE story. Saranghae"

-The End-

Older Post | Newer Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there! You have stepped onto My Kpop World. My name Ika. I'm the writer for this cute kpop lover blog! Do follow, thanks.
I'm a Malaysian girl!!
And I Love Kpop Vey Musch
Facebook | Twitter



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Kerolnua