❤ My Kpop World ❤
Is It Real ?! : Part 1
Wednesday 19 September 2012 | 01:35 | 0 comments
-Beberapa bulan yang lalu-
          "Yana, best x pergi concert INFINITE semalam?" tanya Nur dengan rasa cemburu."Best giler..rugi ko x ikut, Nur." jawab Yana dengan bersemangat. "Alah, ko tau lah parents aq tu kan. Nie cakap nk gy shopping alat sklh bru dpt kluar. Klau x ckp utk beli apa, mmg terperap je lah aq kt umah tu." kata Nur dengan perasaan sedih. "Hurm, kesian ko Nur. Sudah lah jom cepat nnty lambat habis pulak bku yg kte nk beli tu. Dah lah bku tu limited edition." balas Yana lalu membuka pintu kereta yg di pandu oleh drivernya. Nur hanya mengeluh dan kluar dri kereta.
                 Sedang mereka berjalan menuju ke pintu masuk kdai bku Popular, Nur terpandang ke arah seorang pemuda bertopi hitam dan berkaca mata hitam ditumbuk oleh seorang lelaki yg berbadan besar seperti seorang gangster. "WOI !!" jerit Nur dgn kuatnyer. Jeritan nya telah membuatkan semua orang di sekitar kawasan itu merenungnyer dgn pelik termasuk Yana yang berada di sebelah nyer. Selepas mendengar jeritan Nur yg dahsyat itu trus mencampak pemuda bertopi hitam tdy ke bawah. Kepala pemuda itu terhentak di atas batu dan menyebabkan dia pengsan. Nur terus berlari ke arah pemuda tadi. "Nur!" jerit Yana yang terkejut dgn perbuatan pelik yang dilakukan oleh Nur yg perwatakkannya di sekolah adalah seorang yang pendiam. Yana berlari mengejar Nur dari belakang.
                "Awak ok?" tanya Nur sambil menggoncang badan permuda tersebut. "Nur asal kau..." kata-kata Yana yg terhenti apabila melinhat seorang pemuda terbaring. Nur trus mencuba utk membangunkan pemuda tersebut hinggalah dye mengambil keputusan untuk membuka kaca mata hitam lelaki tersebut. "Hoya?!" jerit mereka serentak...

TO BE CONTINUED...

Older Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there! You have stepped onto My Kpop World. My name Ika. I'm the writer for this cute kpop lover blog! Do follow, thanks.
I'm a Malaysian girl!!
And I Love Kpop Vey Musch
Facebook | Twitter



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Header by: Amirah
Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Kerolnua